Wednesday, 02 February 2011

Keepon robot binnekort beskikbaar na die massas in speelgoed vorm as die $ 40 My Keepon

Interessante nuus gesien word in http://www.engadget.com/2011/02/02/keepon-robot-soon-available-to-the-masses-in-toy-form-as-the-40/:
Keepon robot nou beskikbaar vir die massas in speelgoed vorm as die $ 40 My Keepon
Ons het al gesien 'n brandende verhouding met die Keepon robot sedert 2007, sy eenvoudige geel vorm en unflappable voldoening aan die klop vang ons harte. Maar, helaas, dit was 'n onbeantwoorde liefde, soos die klein seuntjie is slegs beskikbaar vir navorsing instellings (en, skynbaar, rock bands ) by die skeur-induserende prys van $ 30,000. Nou is daar 'n weergawe kan ons uiteindelik tuis te bring aan moeder, die $ 40 My Keepon. Dit is wat genoem 'n "speelding," so ons het ons twyfel dat dit kan borsbeeld van dieselfde soort beweeg die Pro voorganger plaas af (embedded na die breek), maar ons is seker gaan wees eerste in die ry om uit te vind wanneer hulle getref winkels. Nee, weet ons nie wanneer dit is net nog nie, maar ons het toe al bekend gemaak sal word op 14 Februarie. Ja, Valentine's Day.

Voortgaan om te lees Keepon robot binnekort beskikbaar na die massas in speelgoed vorm as die $ 40 My Keepon

Keepon robot binnekort beskikbaar na die massas in speelgoed vorm as die $ 40 My Keepon oorspronklik verskyn op Engadget on Wed, 2 Februarie 2011 09:29:00 EDT. Besoek ons terme vir die gebruik van hulpbronne .

Permalink BotJunkie | | E-pos hierdie | Comments

No comments:

Post a Comment