Thursday, 17 February 2011

Funksie: Die ABC van virtuele privaat-bedieners, Deel 1: Waarom gaan virtueel?

Interessante nuus oor die url:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/x1ffL9VcPBA/virtual-private-servers.ars:

Waarom eie bediener hardeware? Ek het gevra myself die vraag herhaaldelik in die afgelope 15 jaar elke keer 'n masjien nie of ek nodig het om' n opgradering vir verskeie Web, pos, en databasis servers. Ek kon gekies het om te verhuur hardeware op mede-plek fasiliteite, of 'n gedeelde gasheer gebruik. Maar my behoeftes vereiste hulpbronne dat die koste veel meer as my geamortiseerde uitgawes indien gehuur, en sou tref gedeelde behoeftes. Ek was bedank te besit, instandhouding, en die vervanging van my eie gear.

Dit is, totdat laaste val, toe ek my tone in die water met Virtual Private Servers (VPSes): skynwerklik servers met wortel-toegang loop op 'n hoë-end hardeware, en toegewyd aan jou eksklusiewe doeleindes. Terwyl jy in staat was om 'n VPS te huur van verskeie maatskappye vir' n paar jaar, opsies blomme in 2010. Die sagteware is volwasse, sterk dienste is beskikbaar, en die koste is nou op 'n beduidende voordeel met betrekking tot prestasie vir die soort van routine web en databasis take wat die oorgrote meerderheid van websites uit te voer.

Lees die res van hierdie artikel ...

Lees die antwoorde op hierdie boodskap


No comments:

Post a Comment