Sunday, 13 February 2011

Ek kan nie glo dit is 'n HTC Tattoo In My Botter!

Interessante nuus gesien word in http://www.engadget.com/2011/02/13/i-cant-believe-its-an-htc-tattoo-in-my-butter/:
So die storie gaan dat sommige in die winkel koop Noorse botter geëet was weg 'n baie spesiale Android-aangedrewe verras aan die onderkant te openbaar. Dit lyk vir ons soos die botter kon moontlik is in verpak terug na die feit dat die effek te skep, maar selfs so: as jy bereid offer om 'n Tattoo in sulke skouspelagtige wyse, jy verdien 'n bietjie erkenning.

[Dankie, Arif]

Ek kan nie glo dit is 'n HTC Tattoo In My Botter! oorspronklik verskyn op Engadget op Sondag, 13 Februarie 2011 05:09:00 EDT. Besoek ons terme vir die gebruik van hulpbronne .

Permalink | bron VG Nett | E-pos hierdie | Comments

No comments:

Post a Comment