Tuesday, 22 February 2011

Eerste Alpha van Qt Vir Android Released

Interessante nuus oor die url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/KDj2Cmcg7EE/First-Alpha-of-Qt-For-Android-Released:
'N anonieme leser skryf: "In die nasleep van Nokia se aankondiging dat dit sal wees vrolik gooi sy bestaande ontwikkelaar gemeenskap onder' n bus deur nie bied Qt vir Windows Telefoon, 'n projek Qt te implementeer op Android het aangekondig sy aanvanklike alpha release Necessitas projek. Lei Bogdan Vatra skryf: "Ek het 'n droom dat een dag, ek sal in staat wees om in te sit bestaande Qt sagteware op enige Android platform ek gehad het.' n droom dat een dag, al Qt aansoeke sal gebruik stelsel wyd gedeel Qt biblioteke. Ek het 'n droom dat een dag, almal Qt programme keer saamgestel en ontplooi om 'n androïde platform, sal loop op enige ander nuwer androïde platform en sal vir jare sonder enige compileren ek gehad het.' n droom dat een dag, ek sal in staat wees om te skep, beheer , stel debug en sit Qt met 'n eerste apps klas burger IDE Nou. daardie drome' n werklikheid word. " Die Necessitas wiki bied 'n paar dokumentasie oor Qt vir Android' n demo video van Qt vir Android in aksie is ook beskikbaar.. "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment