Wednesday, 23 February 2011

Die tegnologie van die Porsche 911

Interessante nuus oor die url:http://www.engadget.com/2011/02/23/the-technology-of-the-porsche-911-video/:
Ongeag van die industrie, is daar min weet meer ikoniese as Porsche . En, van al die motor vorms wat uit klei opgeskiet het oor die jare, 'n paar is meer suggestief is as die klassieke 911. Dit het begin in 1963 op soek na 'n effens gerek Beetle - wat dit was nie veel groter as. Dit is aansienlik groter en swaarder nou dat ek verloor baie van sy ontwerp suiwerheid in die daaropvolgende 40-odd jaar. Nog steeds, haar dieselfde basiese vorm en uitleg bly: bug oë aan die voorkant en bokser motor in die agterste, slung tussen die agterwiele.

Vandag se 911, ook bekend as die 997, het al sedert 2005 en is oor die gevolg te word vervang deur 'n nuwe model. Dit beteken dit is op die top van sy game, beskikbaar in 'n duizelingwekkende verskeidenheid van geure wat insluit die sportiewe Carrera, sonnige-dag Cruisin' Cabriolet, all-wheel drive kragbron Turbo, almal wat lei tot die gedagte-blowingly vinnig, twin-turbo 911 GT2. Dat die motor is as ontbloot van comfort as dit van apprehensions oor die stuur jy vlieg sywaarts in 'n boom. Skree, waarskynlik.

Hierdie wisselende trim vlakke bied sappige stukkies van tegnologie hou aktiewe sentrum verskille, begin beheer, en dubbel-koppelaar ratkaste. By ons aansluit as ons ondersoek die wedloop-gereed stukkies van tegnologie wat hierdie motors vinniger en veiliger op die pad en dan neem hulle vir 'n spin rondom Barber Motorsports Park om te sien hoe dit alles kom saam.

Voortgaan om te lees Die tegnologie van die Porsche 911

Die tegnologie van die Porsche 911 oorspronklik verskyn op Engadget on Wed, 23 Februarie 2011 00:36:00 EDT. Besoek ons terme vir die gebruik van hulpbronne .

Permalink | | E-pos hierdie | Comments

No comments:

Post a Comment