Monday, 28 February 2011

Die bywoning van 'n CS is Konferensie werd om die tyd?

Interessante nuus oor die url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/rRIeN-0QaqM/Is-Attending-a-CS-Conference-Worth-the-Time:
'N Anonymous Coward skryf "Hello Slashdot lesers, Ek is' n CS student nader gradeplegtigheid en ek moes 'n paar vrae Een van my professore is. Aanbeveel indiening van' n papier aan die SSDK (konsortium van die rekenaar wetenskap in kolleges) in Utah hierdie jaar vir 'n kans om my werk bekend gemaak in 'n tydskrif. Ek besef die waarde in wat tesis werk gepubliseer, maar ek het nie regtig die geld om te reis na Utah en bly vir twee nagte. So ek dink ek ek wonder, het iemand al ooit bygewoon konferensie van hierdie aard en indien wel, was dit die moeite werd die tyd en geld? "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment