Tuesday, 11 January 2011

Speelmaat foto van Apollo 12 Up For Auction

Interessante nuus gesien word in http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/mtJOdUv6OjM/story01.htm:
Kilrah_il skryf "Wanneer die Apollo 12 bemanning het Aarde vir 'n reis na die maan, het hulle nie geweet het dat die grond bemanning weggesteek' n verrassing in een van die opdrag module lockers:. 'N kalender foto van Playboy Play DeDe Lind Nou hierdie kaart is aangebied vir die veiling, nadat hy bly in die persoonlike versameling van die opdrag module vlieënier Richard Gordon, wat die volgende memo bygevoeg: "Dit is om te sertifiseer dat die meegaande 4,5" x 6,25 "wit kaart het, inderdaad, saam met my op my reis na die maan in die Command Module Yankee Clipper aan boord van die historiese Apollo 12 maanlanding sending. Hierdie wit kaart, wat gevlieg saam met my na die maan, is in my uitsluitlike besit en 'n deel van my persoonlike ruimte versameling, want my terugkeer vanaf die maan in 1969 aan boord van Amerika se tweede maanlanding missie, en dit bly een van die all-time grootste Apollo era astronaut "Gotcha se!" "Vir diegene wat belangstel, die minimum bod is $ 1000." Waarskuwing, bevat pixelated naaktheid.

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.




No comments:

Post a Comment