Wednesday, 19 January 2011

Sony, Universal Hoop Piracy Met 'Instant Pop' om te klop

Interessante nuus gesien word in http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/T0CrKsVg4wA/story01.htm:
Hugh Pickens skryf "Die Guardian berig dat Brittanje se twee grootste platemaatskappy, Sony en Universal, plan musiek piracy te klop deur die maak van nuwe singles beskikbaar vir verkoop op die dag het hulle eers die golwe hoop die poging sal aanmoedig om jong mense liedjies wat hulle kan om te koop getref luister na onmiddellik eerder as die kopiëring van die radio-uitsendings aanlyn Songs gebruik. te ontvang tot ses weke radio airplay voordat hulle vrygelaat te koop, 'n praktyk bekend as' instelling van 'n rekord. "Wat ons vind onder die ou stelsel was die navrae vir songs op Google of iTunes twee weke was spitstyd voordat hulle eintlik beskikbaar geword het om te koop, wat beteken dat die publiek was verveeld van - of reeds roof - 'n nuwe singles, "sê David Joseph Sony, wat die begin." op die lug, te koop "-beleid gelyktydig met Universal volgende maand, het ingestem dat die ou benadering is nie meer relevant in 'n era waar, volgens' n woordvoerder vir die musiek groot," mense wil instant gratification. "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.




No comments:

Post a Comment