Saturday, 15 January 2011

iPad + Macintosh Plus = Crazy Visualizer Helmet

Interessante nuus gesien word in http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/q_CLVAy_H-A/story01.htm:
'N anonieme leser skryf: "Ek sou graag deel met jou' n helmet wat ek gemaak het uit 'n Macintosh Plus en' n iPad wese. Ek het 'n Macintosh Plus op ebay, verwyder die binneste dele, sny' n gat in die onderkant van die geval, plaas die binneste padding van 'n fiets helmet (sny te pas), en sny' n gleuf vir die iPad te skuif in Die iPad se dun maak voorsiening vir genoeg ruimte vir die gebruiker se kop en die binneste helmet hou die Macintosh goed geleë is. Wat begin het as 'n projek vir my beeld klas het nou' n deel van my goeie vriend Kid Chameleon se DJ stel en 'n manier vir ons om te showcase ons beeldmateriaal in' n nuwe manier tydens lewendige optredes. "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.




No comments:

Post a Comment