Wednesday, 05 January 2011

Hoekom BioWare se Star Wars MMO Mei al te laat

Interessante nuus gesien word in http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/9GO42lZhtIA/story01.htm:
Sedert die aankondiging van Star Wars: The Old Republiek, het baie gamers is hoopvol dat sy hoë begroting, gerespekteerde ontwikkeling span en 'n ryk heelal sal nie genoeg wees om' n ware uitdaging aan te bied aan die WoW aanval. 'N opinie stuk op 1up maak die geval dat BioWare se geleentheid om dit te doen, kan reeds geslaag het. Vermelding: "Terwyl EA en BioWare Austin het die krag wat nodig is om ten minste trek selfs met World of Warcraft al is, wat ons gesien het tot dusver is kommerwekkend konvensionele - selfs generiese - gegewe die miljoene uitgestort in die ontwikkeling Neem die opening gebiede. rondom Tython, wat Mike Nelson beskryf in sy mees onlangse voorbeeld as "basiese," weens hul ietwat generiese, slyp-gedrewe soeke ontwerp. Running rondom moord op 'n sekere aantal "Vlees Raiders' in 'n relatief rustige dorpie lyk nie veral epiese, maar dit is die roete BioWare Austin blyk te neem met die opening gebiede vir die Jedi -. wat sal sekerlik die mees gewilde klasse toe die Ou Republiek is vrygestel ... die werklike kommer, al is, is nie soseer in die soeke ontwerp soos in BioWare Austin se oënskynlike bereidwilligheid om te speel Volg die leier Wanneer iets word 'n groot treffer - of dit nou' n film, spel of 'n boek - daar is altyd' n mal geskarrel om die formule te herhaal. in World of Warcraft se geval, dat die gekke scramble het gaan nou al ses jaar nou. "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.




No comments:

Post a Comment