Friday, 21 January 2011

Hoe Store Jy Moet jou persoonlike foto's?

Interessante nuus gesien word in http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/UWxDGQyaDy8/story01.htm:
mxhf skryf "Ek het net terug gekom van 'n vier-week vakansie na Mexico Dit is die land vir die Asteke en Maya Ruins en ons besoek baie van hulle. Nodeloos om te sê ons het duisende foto's met twee kameras.. Na die huis aangekom het ek besef dat my hardeskyf het nie genoeg spasie nie die bykomende 16GB dat ek versamel op die ander kant van die aardbol te hou. Nou, my hardeskyf is reeds 250GB. ek werk uitsluitlik op 'n laptop en wil nie dit te verander. Ek weet dat daar groter skywe vandag. Maar ek uitgepluis dat die tyd het aangebreek om uiteindelik beweeg my beeld in die versameling van my laptop om iewers anders Maar waar moet ek So gaan,? hoe slaan jy jou foto versamelings. En hoe hou jy? backups?. Dit is natuurlik beelde wat ek wil hou vir my lewe. So die behoefte vure, inbrake om te oorleef, ens Ek dink die hoeveelheid data wat ek het reëls aanlyn stoor uit. Moet ek net twee USB skywe en laat een ? op 'n redelik plek slaan ek dink dit moet' n algemene probleem word vandag En ja - voor jy vra - ek weet dat die eerste ding om te doen is om te gaan deur jou versameling en stort wat is nie die moeite werd hou ".?

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.




No comments:

Post a Comment