Monday, 03 January 2011

Hoe bewys jy doen Software Testing spaar geld?

Interessante nuus gesien word in http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/4Umxvq3iUe8/story01.htm:
cdman52 skryf "Ek werk by 'n klein sagteware-ontwikkeling maatskappy Ons het' n app wat deur 'n paar honderd kliënte gebruik word en is aanvanklik ontwikkel deur' n paar voorgraads ongeveer 10 jaar gelede. Die inligting is 'n versameling van ongeveer 25 ontwikkelaars voorkeure en idees.. Toets was nie 'n aanvanklike kommer aangesien dit is geskep as' n interne toepassing, ek dink elk geval, die jeug is nou groot en gebruik gereeld.. Deel van my pligte is foute vind gebruikers vas te stel, ek is op 'n span met' n paar ander mense en ten minste een keer elke 2-3 maande het ek sien 'n paar fout Ek vaste kom terug, en ek kan net dink dit is omdat ons nie' n formele toets suite Die eienaar nie. nie wil tyd of geld te belê in kry 'n mens het stel, maar ek is seker dat in die lang termyn dit tyd en geld bespaar Kan iemand voorstelle vir hoe die eienaar te oortuig dat die oprigting van 'n toets suite is in sy eie beste belang?. "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.




No comments:

Post a Comment