Friday, 28 January 2011

Challenger 25 Jaar Later

Interessante nuus gesien word in http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/wPpo5IKwiCw/Challenger-25-Years-Later:
25 jaar gelede, het ek peered deur die speelterrein binnekant venster van my skool. Ek was nog nooit veral geïnteresseerd in wat buite is, en daar was 'n shuttle launch op die biblioteek se TV! Die beelde van wat ek gesien dat die dag sal hou met my vir ewig. Ek het nie geweet wat dit werklik was ek gesien het, ek het net gemaak grappies. Dit is nog steeds hoe ek deal. Maar ek dink ek is 'n bietjie wyser vandag, met miskien geleer dat die bloeding rand is soms letterlik. Die tegnologie wat ons as vanselfsprekend aanvaar daal direk van die mense wat bereid is om te doen wat ons nooit kon. Te danke aan die bemanning van Challenger, Columbia en Apollo 1.

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment