Saturday, 01 January 2011

Android teks Boodskappe tussenposes dwalende

Interessante nuus gesien word in http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/sysKMTioTBo/story01.htm:
theodp skryf "Verslae van Engadget en ander dui daarop dat Tiger Woods en Brett Favre dalk wil voorkom Android vir die tyd wat dit lyk Android se standaard teks boodskappe app nog verskriklike sms foute wat kan wisselvallig wat stuur tekste aan die verkeerde persoon.." Dit is tikkende my af soos geen ander tegnologie glitch wat ek ervaar in die afgelope jaar, 'lui' n ongelukkige kampeerder se berig oor 'n lang Help Forum draad oopgemaak op 16 Maart. "As' n bank gedeponeer my salaris in 'n ander persoon se rekening ek sou nie stres so baie want ek kan altyd die geld terug Hoe de hel dink jy neem woorde terug?. "O jammer baas jy het om uit te vind dat ek dink dat jy 'n idioot, kan ek nog altyd my werk, asseblief asseblief asseblief?" 'Oor op Google Code, Issue 9392 - SMS wisselvallig word gestuur na verkeerd en oënskynlik arbitrêre contact - dra' n prioriteit van 'Medium, "selfs al is dit 600 + kommentaar en het' n ster deur die 3600 + mense".

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.




No comments:

Post a Comment