Sunday, 16 January 2011

Advies aan die onderrig van Linux te CS Proppen?

Interessante nuus gesien word in http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/u95stKbsY8Y/story01.htm:
copb.phoenix skryf "Ek is 'n stage Rekenaarwetenskap student onderrig rekenaar labs na' n onbekende klas, gereed om te gaan oor die groot ins en outs van die Linux terminale en GUI. Terwyl ek my eie idees en die professor oor hierdie klas om op te leun, ek het gevind dat dit moeilik om die paar studente wat Ek het probeer om te leer in die verlede die kolletjies te maak en te verstaan hoe dit betrekking het op wat hulle reeds weet oor rekenaars te kry. Het enige iemand daar buite enige advies oor hoe om betrokke te raak en te inspireer ons komende klas (Miskien belangrik: Ons masjiene loop Ubuntu Hardy.)? "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.




No comments:

Post a Comment