Friday, 31 December 2010

Vra Engadget: beste klank stelsel / soundbar vir sowat $ 100?

Interessante nuus gesien word in http://www.engadget.com/2010/12/30/ask-engadget-best-sound-system-soundbar-for-around-100/:
Ons weet dat jy vrae gekry het, en as jy dapper genoeg is om die wêreld vir antwoorde te vra, hier is die uitlaat om dit te doen. Hierdie week se Vra Engadget vraag is kom om ons uit Colin, wat goedkoop moet sy jam op die. As jy soek te stuur in 'n ondersoek van jou eie, drop ons' n lyn aan te vra [at] Engadget [dawt] com.
"Ek is op soek na 'n ordentlike stel van die sprekers wat kan skop uit taamlike goeie klank,. Ideaal Ek wil dit gebruik om in' n slaapkamer, meestal vir televisie kyk en Xbox speel as. Nie dat ek nodig het om iets te sterk ek is nie vul 'n groot kamer met klank nie. gehoor goed ek het dinge oor Logitech doos kits, maar het ook gehoor dat soundbars is groot ruimte-besparende: alternatiewe. Ek is oop vir pretty much HTIB, soundbars, ens, maar ek hoop of minder te spandeer ongeveer $ 100!. Thank you "
Ons weet, jy is op soek na sente te knyp om daardie spesiale iemand uit te neem op 'n fantastiese fyn datum môre. Ons kry dit. Maar hierdie dae, $ 100 kan eintlik koop jy nogal 'n bietjie van die klank. Ons die positiewe sentimente op Logitech se doos kits wil echo, maar as daar iemand is enige ander insette, kommentaar is beskikbaar hieronder neer.

Vra Engadget: beste klank stelsel / soundbar vir sowat $ 100? oorspronklik verskyn op Engadget op Donderdag, 30 Desember 2010 22:33:00 EDT. Besoek ons terme vir die gebruik van hulpbronne .

Permalink | | E-pos hierdie | Comments

No comments:

Post a Comment