Friday, 24 December 2010

Vra Engadget: beste hoë-kapasiteit (250GB of meer) draagbare media player?

Interessante nuus gesien word in http://www.engadget.com/2010/12/23/ask-engadget-best-high-capacity-250gb-or-more-portable-media/:
Ons weet dat jy vrae gekry het, en as jy dapper genoeg is om die wêreld vir antwoorde te vra, hier is die uitlaat om dit te doen. Hierdie week se Vra Engadget vraag is kom om ons uit Dhruv, wat moet 20 jaar om te lewe oor in die toekoms, waar al PMPs begin by 160. As jy soek te stuur in 'n ondersoek van jou eie, drop ons' n lyn aan te vra [at] Engadget [dawt] com.
"Dus is ek 'n musiek liefhebber van spesies en my (wat reeds saamgepers) iTunes-biblioteek is byna 150GB. Ek gebruik Classic 160 tot' n iPod, maar wat nie toelaat dat vir baie groeiende room aan. Terwyl as Apple het pretty much gegee op die Classic se toekoms, het ek hoop daar was 'n ander speler daar buite wat sal' n hoër kapasiteit dryf in dit weet. Ek maak 'n 240GB Toshiba en 320 1,8 "ry, maar ek sien niks wat dit gebruik.

Ook, sou ek liefde vir dit fisiese knoppies te hê. En soos die Classic, moet dit draagbaar. Ek het die Archos 5 aanlyn en dit is 'n reuse. Basies, my ideale speler is 'n iPod Classic met minstens' n 250GB HDD binnekant. Dankie! "
Dit is 'n skande dat Cowon se pragtige X7 tops uit by 160, anders wat wil oplossing wees 'n soliede. Buitekant van die Archos 5, nie almal het 'n soliede, hoë-kapasiteit oplossings? Lyk soos jou beste bet kan wees om INVOEGEN 'n laer-end PMP dat jy' n 1.8-duim ry te hou, en dan hack 'n groter een in jouself.

Vra Engadget: beste hoë-kapasiteit (250GB of meer) draagbare media player? oorspronklik verskyn op Engadget op Donderdag, 23 Desember 2010 22:32:00 EDT. Besoek ons terme vir die gebruik van hulpbronne .

Permalink | | E-pos hierdie | Comments

No comments:

Post a Comment