Saturday, 18 December 2010

Vind onafhanklik geproduseerde TV Shows?

Interessante nuus gesien word in http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/VOh7gzQMfWA/story01.htm:
bornagainpenguin skryf "Slashdot het onlangs berig dat Gate Heelal is gekanselleer, en met dit nog nie een van die ander kleiner netwerk vanishingly Sci-Fi toon te kyk op TV In die kommentaar van daardie storie iemand genoem Pioneer Een as 'n alternatief vir die tradisionele netwerk reeks. Ek. 'm laai dit nou en sien uit na dit, maar ek wonder wat anders is beskikbaar wat is onafhanklik geproduseer en het' n groter klem op plot en eintlik die afronding van die verhaal Ek is al 'n fan van pogings soos Batman? Stad van letsels, Starwreck: In die Pirkinning, en Star Trek: Fase II so ek weet dat groot dinge is moontlik, ek weet net nie waar om hulle te vind Kan jy help deur 'n paar aanbevelings "?!

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.




No comments:

Post a Comment