Sunday, 05 December 2010

Vermy DMCA Woes As 'n Indy Game Developer?

Interessante nuus gesien word in http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/vs9dM0FhFDU/story01.htm:
androidstevep skryf "Ek was net op die ontvangkant van DMCA take down kennisgewing vir my spel in Android Market, 'Super Pac." Namco Bandai het in bewaring gehou deur die kennisgewing met Google, beweer verbreking van die kopiereg van hul spel 'Pac-Man. " Alhoewel my weergawe is natuurlik geïnspireer deur die oorspronklike arcade game, geen oorspronklike kunswerk of klank is kopieer Die probleem van my oogpunt. Is dat die DMCA notice nie is duidelik waar of hoekom die verbreking is beweerde My guess is. Dat miskien die naam is te soortgelyk, maar ek het 'n handelsmerk soek vir' Super Pac 'voor die vrylating en het met niks Verder Google het afgeskakel my toegang tot hierdie inligting, vermoedelik soos vereis deur die DMCA. so ek is nie in staat om selfs maak wat veranderings sal nodig wees Soos 'n deeltydse ontwikkelaar met beperkte middele (dws kan nie duur prokureurs bekostig nie),. maar bereid beste pogings legal probleme te voorkom te maak, is hoe' n mens onderhandel wat lyk na 'n moeilike mynveld van handelsmerke word, kopiereg en DMCA Is daar iemand wat het hulle punte in hierdie gebied? "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.




No comments:

Post a Comment