Thursday, 09 December 2010

Uitrusting van 'n Klein Hackerspace?

Interessante nuus gesien word in http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/ApkTTD2Ah3M/story01.htm:
andy skryf "Na sagte oefen vir ongeveer 'n jaar, my maatskappy eintlik ingestem om' n elektroniese / robotika laboratorium in te sluit in die huidige bou-out van ons nuwe kantoor ruimte. Soos ek nog nooit regtig verwag dat dit gebeur het, was ek by 'n bietjie van' n verlies wanneer hulle my gevra watter soort kasten, toerusting, ens Ek wou vir die lab. Die laboratorium sal slegs ongeveer 9'x15 ", maar daar is 'n goeie bedrag van die vertikale ruimte om te werk met ek was. dink aan die feit dat 2 kasten side-by-side, een vir 'hardeware' en die ander vir 'sagteware' met 'n vloer-staan kabinet vir stoor. Semi-mobile kasten dalk' n plus. Diegene van julle wat werk in hierdie soort van omgewings, wat doen jy raai in die weg van kasten, berging, organisasie en elektroniese? "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.




No comments:

Post a Comment