Thursday, 23 December 2010

Ondersoek Indie Game Pricing

Interessante nuus gesien word in http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/7FrA72gj88Y/story01.htm:
As die tweede Humble Indie Bundel floreer, met inagneming van in meer as $ 1,5 miljoen in betaal-wat-jy-wil verkoop, die Opponerende duime blog 'n blik op indie game pryse in die algemeen geneem het, probeer om te bepaal hoe lae prys punte en gereelde verkope beïnvloed hul gewildheid in 'n oseaan van $ 60 blockbusters. Vermelding: "... in die kort termyn hierdie verkope is 'n goeie ding wat hulle bring in meer verkope, meer inkomste, en die uitbreiding van die bereik van speletjies wat dikwels baie min bemarking ondersteuning agter hulle het, indien enige Vir diegene speletjies, kry.. op die voorblad van die stoom is 'n groot hupstoot, om dit in die voorkant van' n groot gehoor van gamers. Maar wat is die lang termyn effekte? As die meeste spelers hierdie speletjies is te koop by 'n erg verlaagde prys, hoe beïnvloed die persepsie van Indie gespeel in die algemeen Dit is? nie 'n maklike vraag te beantwoord, veral gesien hoe relatief nuwe hierdie verkope is, maak dit moeilik om hul langtermyn-effek te oordeel Maar dit is duidelik hulle is ietwat van' n tweesnydende swaard.. Blootstelling is goed, maar die prys erosie is nie. "Wanneer dit kom by die persepsie, 'n diep afslag kry mense speel die spel wat [hulle] nie andersins sou speel, en ek dink wat beide positiewe en negatiewe effekte," [2D Boy mede -stigter Ron Karmel] vertel Ars. "Die negatiewe is dat as ek is bereid om $ 5, maar nie $ 20 tot betaal nie, ek waarskynlik nie wil hê dat spel baie speel, so miskien is ek nie so opgewonde oor dit nadat ek speel dit en miskien sal ek ry af in die gemiddelde waardering van die spel. "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.




No comments:

Post a Comment