Tuesday, 14 December 2010

Michael Moore Posts Julian Assange se Borgtog

Interessante nuus gesien word in http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/ASUj_zVvMi0/story01.htm:
digitaldc quotes Michael Moore in 'n storie wat op die Huffington Post waar hy sê: "Gister, in die Westminster Landdroshof in Londen, die prokureurs vir WikiLeaks mede-stigter Julian Assange aan die regter' n dokument van my sê dat ek opgerig het, $ 20.000 van my eie geld om te help borgtog mnr Assange uit die tronk. Verder I (Michael Moore) is in die openbaar wat die hulp van my webwerf, my bedieners, my domein name en enigiets anders wat ek kan doen om te hou lewe en floreer WikiLeaks soos dit gaan voort om sy werk om die misdade wat in die geheim concocted was en uitgevoer in ons naam en met ons belasting dollars bloot te stel. "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.




No comments:

Post a Comment