Friday, 17 December 2010

Kleinhandelaars Gevreesde Phone-Gewapen Shoppers

Interessante nuus gesien word in http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/nYndFxFzH3M/story01.htm:
Ponca City skryf "Die WSJ verslae wat tot onlangs, kleinhandelaars redelik kan aanneem dat as hulle net in die winkels gelok koper met drogredes specials, die kliënte kan coaxed word in die aankoop van meer winsgewende dinge ook Maar nou, bemarkers moet veg met koper wat nie kan gebruik. hul slimfone binne winkels te kyk of die specials is regtig so spesiaal. "Die handelaar se voordeel ge-erodeer het," sê ontleder Greg Girard, en bygevoeg dat ongeveer 45% van die kliënte met smart phones hulle het gebruik due diligence uit te voer op 'n winkel se pryse.' die vier mure van die winkel geword het poreus is. " Alhoewel store uitvoerende openbaar 'n prys-deursigtige wêreld welkom, doen kleinhandel experts nie verwag dat alle kettings te meet aan die harde oordeel van mobiele prys vergelykings, en sommige sal moet nuwe maniere vind om te oorleef "Slegs' n paar van die kleinhandelaars kan speel. die laagste prys spel, "sê Noam Paransky." Dit gaan die einde van kleinhandelaars wat nie óf mededingende pryse of 'n opvallende store ervaring het om te versnel. "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.




No comments:

Post a Comment