Friday, 03 December 2010

KALM Wet goedgekeur deur die Kongres, moet maak TV-advertensies effens minder aanstootlik

Interessante nuus gesien word in http://www.engadget.com/2010/12/03/calm-act-approved-by-congress-should-make-tv-commercials-slight/:
Ons het gesê dit sou neem om 'n Wet van die Kongres te volume laer die op televisie-advertensies en, skokkend genoeg, dit is presies wat ons het nou het. Die Huis van Verteenwoordigers het gegewe sy knik van goedkeuring aan die Commercial Advertensie Geluidssterkte Mitigatie (kalm) Wet, wat, nadat al die Senaat skoongemaak, is nou op pad na die President Obama se lessenaar vir die finale validering. Sodra onderteken in werking tree, nuwe wetgewing sal die vereis dat alle adverteerders moduleer hul volume af, sodat dit nie hoër is as dié van die program wat jy kyk, en dit sal die FCC se plig om te verseker dat hulle almal voldoen aan die nuwe reël. 'N Jaar se toegeeflikheid sal toegelaat word vir almal wat sukkel met uitzoeken hoe om dit te beurt af van 11, maar na wat ons almal moet in staat wees om die sterwende medium wat televisie te kyk sonder dreading die kommersiële breek.

KALM Wet goedgekeur deur die Kongres, moet maak TV-advertensies effens minder aanstootlik oorspronklik verskyn op Engadget op Vrydag, 3 Desember 2010 04:06:00 EDT. Besoek ons terme vir die gebruik van hulpbronne .

Permalink Ars Technica | bron Wall Street Journal | E-pos hierdie | Comments

No comments:

Post a Comment