Thursday, 30 December 2010

Groeiende Up Geek: Vlad Savov

Interessante nuus gesien word in http://www.engadget.com/2010/12/30/growing-up-geek-vlad-savov/:
Welkom by Growing Up Geek , 'n nuwe funksie waar ons' n blik terug na ons jeug en vertel stories van groei op te wees van die nerds wat ons is. Hierdie week het ons ons eie mede-redakteur, Vlad Savov .

Ja, ek het grootgeword in die monochromatiese nasie van Bulgarye. As geek begin gaan, ek twyfel niemand kon kom met 'n meer onwaarskynlik een as synde gebore in' n dorp in die suidwestelike hoek van 'n land bekend vir sy sport meer en kulinêre uitvoer as enige soort van tegniese kundigheid. Dit is nie te sê dat Bulgarye was 'n tegnologie dood water, maar dit is die soort van plek waar jy spandeer meer tyd lees oor gadgets as werklik te gebruik. Gelukkig vir my, my ma het gewerk in 'n plaaslike rekenaar klub, waar die helder jeug van die dag sal versamel Pravetz masjiene te gebruik - fyn gekunstelde Bulgaarse Apple II KIRFs - en dit was 'n plek wat ek onvermydelik sou toevlug tot ná' n deeglik regimented skooldag. Dit is 'n ander ding oor die groei in die voormalige kommunistiese blok: onderwys was intensief en streng, maar jy moet nie toelaat dat rebelliously opgedaag het kraag in die beeld hierbo fool jy, ek was soos' n besetene in die liefde met my studies (soos 'n ware nerd moet word). Iewers tussen daardie seun stoot knoppies en afbreek floppy diskettes vir die pret en die huidige Londen-gebaseerde cynicus pomp uit kopie vir Engadget tydens die Amerikaanse nag skof, my lewe gebeur.

Voortgaan om te lees Growing Up Geek: Vlad Savov

Groeiende Up Geek: Vlad Savov oorspronklik verskyn op Engadget op Donderdag, 30 Desember 2010 13:25:00 EDT. Besoek ons terme vir die gebruik van hulpbronne .

Permalink | | E-pos hierdie | Comments

No comments:

Post a Comment