Tuesday, 07 December 2010

Die nuwe werklikheid van Gaming

Interessante nuus gesien word in http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/DbrqYjDS1CE/story01.htm:
Hugh Pickens skryf "Video games wat gebruik word om oor die stryd teen vreemdelinge en reddings-prinsesse, skryf Rohin Dharmakumar in Forbes, maar die mees populêre speletjies van vandag het jy jou plaas bewerk, verhuring wag personeel en die ontwikkeling's vir jou restaurant of die neem van jou troeteldiere uit vir stap met behoud van hartlike verhoudings met die bure. "Reality, sou dit lyk, is die nuwe ontvlugting." Video games van die pre-sosiale netwerk era was meestal gespeel deur seuns of jong mense nie, maar 'nou die kern gehoor van die sosiale netwerk speletjies is meisies en jong vroue, "sê Alok Kejriwal, stigter en CEO van games2win,' n online gaming maatskappy. tipping point in die VSA het in 2008, toe vroue oortref manne op die Internet Saam met miljoene ouers en grootouers wat is nuut op die Internet, die tradisionele gesig van die gamer is die verandering van dié van 'n 25-jaar-oue man is. 'n band wat strek 16-40 jaar bestaan uit mans en vroue in byna gelyke getalle, sê Sebastien de Halleux, een van die mede-stigters van Playfish, wat voorspel dat iemand gaan' n sosiale spel tot baie kort wat trek in 'n miljard dollar te skep 'n jaar Gaming vir hierdie nuwe stel van spelers. is minder oor asemrowende graphics, polsende klank of rand-van-die-stoel aksie en meer oor die bevordering van bestaande werklike wêreld deur middel van gereelde informele verhoudings speel' Dink aan hierdie speletjies soos 'n sandbox waar almal. het dieselfde gereedskap, maar almal bereik verskillende resultate, "sê die Halleux."

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.




No comments:

Post a Comment