Monday, 20 December 2010

Beste Open Source Software Genealogie?

Interessante nuus gesien word in http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/F-kB8h2kqn8/story01.htm:
'N anonieme leser skryf: "Ek is op soek' n stamboom te bou vir 'n vakansie geskenk Moenie die Slashdotters van die wêreld het enige aanbevelings oor open source sagteware geslagsregister ek gedoen het?' N 14-dae gratis verhoor van Ancestry.com probeer.. Wat 'n scam ek '! die persoonlike inligting vir my ouers, grootouers, en my dan. Ek het' n pop-up vertel my dat as ek wil graag inligting oor my familie te kry, sou ek het my inskrywing op te gradeer vir $ 29.95 US Dus, Ek het die kans Turns out dat die enigste inligting wat hulle gehad het, was my vorige adresse vir die afgelope 20 jaar.. " Die ou GRAMPS is steeds aktief ontwikkel, en sy site lyste verskeie ander moontlikhede ook. Enige gunstelinge, of anti-gunstelinge, daar buite?

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.




No comments:

Post a Comment