Monday, 27 December 2010

Assange onderteken het boek handel Worth $ 1,5 miljoen +

Interessante nuus gesien word in http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/2AaA2XXZbqE/story01.htm:
koue fjord skryf "Julian Assange 'n groot boek gaan vir sy outobiografie ter waarde van meer as een miljoen pond (1200000 €, 1,5 miljoen dollar) onderteken het Assange vertel. Brittanje se Sunday Times dat die geld sou hom help om homself verdedig teen bewerings van seksuele aanranding gemaak deur twee vroue in Swede. "Ek wil nie hierdie boek te skryf, maar ek moet," het hy gesê: "Ek het reeds spandeer £ 200,000 vir die regskoste en ek het myself te verdedig en om kop bo water te hou WikiLeaks.". Die Australiese dollar het gesê hy 800.000 (600.000 euro) sal ontvang van Alfred A. Knopf, sy Amerikaanse uitgewer, en 'n Britse hanteer Canongate is die moeite werd £ 325,000 (€ 380,000, 500,000 dollar). Geld uit ander markte en serialisasie word verwag in te samel die totale tot 1,1 miljoen pond, het hy gesê Assange is tans uit op £ 240,000 borgtog onder watter sy prokureur verwys as nie so baie se huis arresteer as 'Manor arresteer. veg uitlewering na Swede vir ondervraging. The Telegraph voeg, " Mnr Assange het gesê hy beskou homself as 'n slagoffer van linkse radikalisme. Swede is die Saoedi-Arabië van feminisme, "het hy gesê." Ek het in' n perdebye 'nes van revolusionêre feminisme. " .... 'N volledige uitlewering verhoor is te danke in Londen op 7 Februarie. "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.




No comments:

Post a Comment