Sunday, 12 December 2010

Aanlyn dop Firmas Opt-Out program te begin

Interessante nuus gesien word in http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/AOgVePEqdkA/story01.htm:
storagedude skryf "bedreig deur die vooruitsig van strenger US aanlyn privaatheid wetgewing, het 'n handvol van data-insameling maatskappye saamgespan' n vrywillige stelsel vir verbruikers om te sien watter inligting maatskappye het en om te kies uit koekies of wysig die data wat ingesamel is te skep. Die Beter Adverteer Project se Open Data Partnership is 'n lang pad van' n werkbare oplossing - tellings van die dop en 'n groot-naam aanlyn maatskappye het nog te teken op die moeite - maar dit is nietemin die eerste poging al hierdie aanlyn dop data te sit in' n plek. tesame met Microsoft se aankondiging van hierdie week dat hulle beplan om 'n doen-nie-track meganisme te voeg tot IE9, blyk dit dat die FTC se oproep vir' n doen-nie-track stelsel kan kry 'n paar traksie. Die Open Data Partnership sal baie interessant wees, as verbruikers sal wees om 'n goeie blik op die data wat ingesamel is oor hulle beter Advertising reeds. kan verbruikers kies uit een of ander gedrag advertensies, en sowat 5% van diegene wat deur te druk na meer eintlik leer opt out (PDF, slide 5). Dit sal interessant wees om te sien of die opt-out rate verander na verbruikers sien wat data eintlik is ingesamel. " Om duidelik te wees, is dit nie te sê dat hulle sal ophou versameling van die data. Hulle sal net maak dit beskikbaar vir gebruikers en laat mense kies uit om advertensies op grond van die inligting, of eenvoudig enigiets verwyder wat hulle doen nie gedeel wil.

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.




No comments:

Post a Comment