Saturday, 27 November 2010

Redaksionele: My volgende iPad sal nie 'n 7-incher, maar ek wens dit kon wees

Interessante nuus gesien word in http://www.engadget.com/2010/11/26/editorial-my-next-ipad-wont-be-a-7-incher-but-i-wish-it-could/:
Dit het my 'n rukkie, maar ek is besig om te val in die liefde met my iPad in' n manier wat ek het nie 'n gadget lief vir' n lang ruk. Daar is iets oor die vorm faktor, die programme, die bedryfstelsel wat voel net reg en maak my wil daaglikse rekenaars te doen soos baie van my op dit as moontlik te maak. Natuurlik, dit is nog 'n mooi klein splinter van my algehele dag, en die iPad is nie eens naby aan die vervanging van my laptop vir die groot meerderheid van my werk, maar ek vind myself steeds doen gemaklik op, los speel, ernstige skryf , en ja, selfs 'n paar lesing op Apple se 10-duim tablet.

Maar ek het een "groot" probleem met die tablet wat nie lyk soos dit sal binnekort opgelos word: dit is nie meer as 7 duim. Sal Apple ooit eet sy woorde en die bou van 'n kleiner iPad, of sal die 7-duim vorm faktor word oorgelaat aan die res van die opkomende mark te veg tablet oor?

Voortgaan om te lees redakteur: My volgende iPad sal nie 'n 7-incher, maar ek wens dit kon wees

Redaksionele: My volgende iPad sal nie 'n 7-incher, maar ek wens dit kon wees oorspronklik verskyn op Engadget op Vrydag, 26 November 2010 17:30:00 EDT. Besoek ons terme vir die gebruik van hulpbronne .

Permalink | | E-pos hierdie | Comments

No comments:

Post a Comment